Bine ati venit pe site-ul spiritshop.ro!

Utilizarea acestui site implica acceptarea termenilor si conditiilor prezentate mai jos.

Inainte de a face o comanda, va rugam cititi cu atentie termenii si conditiile acestui site. Prin plasarea comenzii pe spiritshop.ro va dati acceptul asupra urmatarelor conditii: 

1. Site-ul spiritshop.ro este proprietatea firmei noastre si este aparat de Legea Drepturilor de Autor si proprietate intelectuala, prin urmare, este interzisa folosirea fara acordul nostru a textelor, imaginilor si a oricaror alte elemente din site. Omiterea acestui aspect se pedepseste conform legilor in vigoare.

2. Fotografiile prezentate pe site au titlu informativ, produsele pot diferi ca nuanta sau forma (semintele Rudraksha, lava vulcanica si pietrele semipretioase), intrucat materialele folosite de noi sunt 100 % naturale, iar in natura, rar putem gasi doua elemente identice. Facem eforturi deosebite pentru ca produsele care ajung la dumneavoastra sa fie copii cat mai fidele a celor prezentate in fotografiile noastre. 

3. Spiritshop.ro isi rezerva dreptul de a schimba  preturile sau descrierile produselor, precum si orice modificare in site, fara a va notifica in prealabil.

4. Promotiile active si regulamentul acestora  sunt stabilite de spiritshop.ro . Acestea sunt valabile doar pentru comenzile care intrunesc conditiile de participare si sunt plasate/inregistrate in site, in timpul stabilit de noi. Toate promotiile si ofertele sunt in limita stocului disponibil. Spiritshop.ro poate intrerupe sau anula o promotie fara o notificare in prealabil.

5. DEFINITII SI TERMENI

 

Spirit Shop – este denumirea comerciala a S.C. BIODIAGNOSTIK SRL., persoana juridica de nationalitate romana, avand sediul social SIBIU, STR . MOARA DE SCOARTA NR.57, NR. DE INREGISTRARE LA REGISTRUL COMERTULUI J32/588/2009, CUI 25734851 

Vanzator – SPIRIT SHOP

 

Cumparator – poate fi orice persoana fizica care are varsta peste 16 ani sau persoana juridica sau orice entitate juridica care isi face un Cont in Site si efectueaza o Comanda.

 

Client – poate fi orice persoana fizica care are varsta peste 16 ani sau persoana juridica care are sau obtine acces la CONTINUT, prin orice mijloc de comunicare pus la dispozitie de catre SPIRIT SHOP (electronic, telefonic, etc) sau in baza unui acord de utilizare existent intre SPIRIT SHOP si acesta si care necesita crearea si utilizarea unui Cont.

 

Utilizator – orice persoana fizica care are varsta peste 16 ani sau persoana juridica inregistrata pe Site, care, prin finalizarea procesului de creare a Contului, si-a dat acordul cu privire la clauzele specifice site-ului din sectiunea Termeni si Conditii Generale.

Cont – sectiunea din Site formata dintr-o adresa de e-mail si o parola care permite Cumparatorului transmiterea Comenzii si care contine informatii despre Client/Cumparator si istoricul Cumparatorului in Site (Comenzi, facturi fiscale, garantii Bunuri, etc.). Utilizatorul este responsabil si se va asigura ca toate informatiile introduse la crearea Contului sunt corecte, complete si actualizate.

Site – magazinul online gazduit la adresa web www.spiritshop.ro si subdomeniile acestuia.

 

Comanda – un document electronic ce intervine ca forma de comunicare intre Vanzator si Cumparator prin care Cumparatorul transmite Vanzatorului, prin intermediul Site-ului intentia sa de a achizitiona Bunuri si Servicii de pe Site.

 

Bunuri si Servicii – orice produs sau serviciu listat pe Site, inclusiv produsele si serviciile mentionate in Comanda, care urmeaza a fi furnizate de catre Vanzator, Cumparatorului ca urmare a Contractului incheiat.

 

Campanie – actiunea de a expune in scop comercial, un numar finit de Bunuri si/sau Servicii avand un stoc limitat si predefinit, pentru o perioada limitata de timp stabilita de catre Vanzator.

 

Contract – reprezinta contractul la distanta incheiat intre Vanzator si Cumparator, fara prezenta fizica simultana a Vanzatorului si a Cumparatorului.

 

Continut – reprezinta:

– toate informatiile de pe Site care pot fi vizitate, vizualizate sau altfel accesate prin utilizarea unui echipament electronic;

– continutul oricarui e-mail trimis Cumparatorilor de catre Vanzator prin mijloace electronice si/sau orice alt mijloc de comunicare disponibil;

– orice informatie comunicata prin orice mijloc de catre un angajat/colaborator al Vanzatorului, Cumparatorului, conform informatiilor de contactare, specificate sau nu de catre acesta;

– informatii legate de Bunurile si/sau Serviciile si/sau tarifele practicate de Vanzator intr-o anumita perioada;

– informatii legate de Bunurile si/sau Serviciile si/sau tarifele practicate de catre un tert cu care Vanzatorul are incheiate contracte de parteneriat, intr-o anumita perioada;

– date referitoare la Vanzator, sau alte date privilegiate ale acestuia.

 

Review – o evaluare scrisa de catre detinatorul sau beneficiarul unui Bun sau Serviciu, evaluare redactata pe baza experientei personale si capacitatii acestuia de a realiza comentarii calitative și de a spune daca Bunul sau Serviciul respecta sau nu specificatiile mentionate de catre producator.

 

 

Comentariu – apreciere sau observatie cu scop critic, pe marginea unui Review sau a unui alt comentariu.

 

Intrebare – formula de adresare catre alti Utilizatori/Clienti/Cumparatori cu scopul de a obtine informatii despre Bunurile sau Serviciile din pagina respectiva.

 

Raspuns – informatie scrisa care este transmisa Utilizatorului/Clientului/Cumparatorului care a adresat o Intrebare in Site, in pagina unui anumit Bun. Raspunsul reprezinta o explicatie oferita de un Utilizator/Client/Cumparator unui alt Utilizator/Client/Cumparator in cadrul unei discutii.

 

Document – prezentele Termene si Conditii.

 

Comunicari Comerciale – orice tip de mesaj trimis (cum ar fi: e-mail/SMS/telefonic/mobile push/webpush/etc.)  continand informatii generale si tematice, informatii cu privire la produse similare sau complementare cu cele pe care le-ati achizitionat, informatii cu privire la oferte sau promotii, informatii referitoare la Bunuri si Servicii adaugate in sectiunea “Cont/Cosul meu” sau sectiunea  “Cont/Favorite” precum si alte comunicari comerciale cum ar fi cercetari de piata si sondaje de opinie.

 

Tranzactie – incasarea sau rambursarea unei sume rezultata din vanzarea unui Bun si/sau Serviciu de catre SPIRIT SHOP, Cumparatorului, prin utilizarea serviciilor procesatorului de carduri agreat de catre Vanzator, indiferent de modalitatea de livrare.

6. DOCUMENTE CONTRACTUALE

 

6.1. Prin inregistrarea unei Comenzi pe Site, Cumparatorul este de acord cu forma de comunicare (telefonic sau e-mail) prin care Vanzatorul isi deruleaza operatiunile comerciale.

 

6.2. Notificarea primita de catre Cumparator, dupa efectuarea Comenzii are rol de informare si nu reprezinta acceptarea Comenzii. Aceasta notificare se face electronic (e-mail) sau telefonic.

 

6.3. Pentru motive justificate, Vanzatorul isi rezerva dreptul de a modifica cantitatea Bunurilor si/sau Serviciilor din Comanda. Daca modifica cantitatea de Bunuri si/sau Servicii din Comanda va anunta Cumparatorul la adresa de e-mail sau la numarul de telefon puse la dispozitia Vanzatorului la efectuarea Comenzii si va returna suma achitata.

 

6.4. Contractul se considera incheiat intre Vanzator si Cumparator in momentul primirii de catre Cumparator de la Vanzator, prin intermediul postei electronice si/sau SMS a notificarii de expediere a Comenzii.

 

7. POLITICA DE VANZARE ONLINE

 

7.1. Accesul in vederea efectuarii unei Comenzii ii este permis oricarui Utilizator/Cumparator.

 

Pentru motive justificate SPIRIT SHOP isi rezerva dreptul de a restrictiona accesul Utilizatorului/Cumparatorului in vederea efectuarii unei Comenzi si/sau la unele din modalitatile de plata acceptate, in cazul in care considera ca in baza conduitei sau a activitatii Utilizatorului/Cumparatorului pe Site, actiunile acestuia ar putea prejudicia in vreun fel SPIRIT SHOP. In oricare dintre aceste cazuri, Utilizatorul/Cumparatorul se poate adresa Departamentului de Relatii cu Clientii al SPIRIT SHOP, pentru a fi informat cu privire la motivele care au condus la aplicarea masurilor susmentionate.

 

7.2. Comunicarea cu Vanzatorul se poate realiza prin interactiunea directa cu acesta sau prin adresele mentionate la sectiunea “contact” din Site. Vanzatorul are libertatea de a gestiona informatiile primite fara a fi nevoit sa aduca justificari pentru aceasta.

 

7.3 In cazul unui volum de trafic neobisnuit de mare provenit din partea unei retele de internet, SPIRIT SHOP isi rezerva dreptul de a cere Utilizatorilor/Cumparatorilor introducerea manuala a codurilor de validare de tip captcha, in vedere protejarii informatiei din cadrul Site-ului.

 

7.4. SPIRIT SHOP poate publica pe Site informatii despre Bunuri si/sau Servicii si/sau promotii practicate de catre acesta sau de catre oricare alt tert cu care SPIRIT SHOP are incheiate contracte de parteneriat, intr-o anumita perioada de timp si in limita stocului disponibil.

  

 

7.5. In cazul platilor online Vanzatorul nu este/nu poate fi facut responsabil pentru niciun alt cost suplimentar suportat de Cumparator, incluzand dar nelimitandu-se la comisioane de conversie valutara aplicate de catre banca emitenta a cardului acestuia, in cazul in care moneda de emitere a acestuia difera de RON. Responsabilitatea pentru aceasta actiune o poarta numai Cumparatorul.

 

7.6 Toate informatiile folosite pentru descrierea Bunurilor si/sau a Serviciilor disponibile pe Site (imagini statice / dinamice / prezentari multimedia / etc.) nu reprezinta o obligatie contractuala din partea Vanzatorului, acestea fiind utilizate exclusiv cu titlu de prezentare.

 

7.7. Dupa 14 (paisprezece) zile de la achizitionarea unui Bun sau Serviciu, Cumparatorului i se va solicita inscrierea unui Review legat de Bunul sau Serviciul achizitionat. Solicitarea va fi transmisa catre adresa de email inscrisa de Cumparator in Cont. In acest fel, Cumparatorul contribuie la informarea altor posibili Utilizatori/ Clienti/ Cumparatori de pe Site si se implica activ in dezvoltarea de noi Servicii si in detalierea cat mai completa a caracteristicilor Bunurilor.

8 COMANDA

 

8.1. Clientul/Cumparatorul poate efectua Comenzi pe Site, prin adaugarea Bunurilor si/sau Serviciilor dorite in cosul de cumparaturi, urmand a finaliza Comanda efectuand plata prin una dintre modalitatile indicate expres. Odata adaugat in cosul de cumparaturi, un Bun si/sau un Serviciu este disponibil pentru achizitie in masura in care exista stoc disponibil pentru aceasta. Adaugarea unui Bun/Serviciu in cosul de cumparaturi, in lipsa finalizarii Comenzii, nu atrage dupa sine inregistrarea unei comenzi, implicit nici rezervarea automata a Bunului/Serviciului.

 

8.2. Prin finalizarea Comenzii Cumparatorul consimte ca toate datele furnizate de acesta, necesare procesului de cumparare, sunt corecte, complete si adevarate la data plasarii Comenzii.

 

8.3. Prin finalizarea Comenzii, Cumparatorul consimte ca Vanzatorul poate sa il contacteze, prin orice mijloc disponibil / agreat de Vanzator, in orice situatie in care este necesara contactarea Cumparatorului.

 

8.4. Vanzatorul poate anula Comanda efectuata de catre Cumparator, in urma unei notificari prealabile adresate Cumparatorului, fara nicio obligatie ulterioara a vreunei parti fata de cealalta sau fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese in urmatoarele cazuri:

8.4.1. neacceptarea de catre banca emitenta a cardului Cumparatorului, a tranzactiei, in cazul platii online;

8.4.2. invalidarea tranzactiei de catre procesatorul de carduri agreat de SPIRIT SHOP, in cazul platii online;

8.4.3. datele furnizate de catre Client/Cumparator, pe Site sunt incomplete si/sau incorecte;

Disponibilitatea unui Bun va fi afisata in Site dupa cum urmeaza:

“in stoc” – avem mai mult de 3 bucati in stocul SPIRIT SHOP

“stoc limitat” – avem mai putin de 3 bucati in stocul SPIRIT SHOP

“la comanda” – Bunul nu este disponibil in stocul SPIRIT SHOP si pentru moment nu avem informatii despre disponibilitatea acestuia, dar  daca inregistrezi o Comanda pentru un Bun care are in dreptul lui “la comanda”, unul dintre consultantii nostri de vanzari te va contacta ca sa iti comunice disponibilitatea Bunului.

“stoc epuizat” – Bunul nu mai este disponibil in stocul SPIRIT SHOP

POLITICA DE RETUR

Nu ne asumam responsabilitatea pentru intarzierile coletelor, odata ce au fost predate firmei de curierat .

Comenzile sunt expediate in ordinea sosirii lor.

Toate preturile sunt exprimate in RON, fara TVA deoarece firma noastra este neplatitoare de TVA, asfel incat pretul afisat este pretul final al produsului.

In general, timpul de livrare este de 1-2 zile prin curier, insa timpul de livrare se poate prelungi in preajma sarbatorilor sau a altor evenimente.

Coletul dvs va pleca de la sediul nostru intre 1 si 3 zile lucratoare, in functie de disponibilitatea in stoc si marimea comenzii.

POLITICA DE RETURNARE A PRODUSELOR

Puteti returna un produs in maxim 15 zile lucratoare de la data primirii, fara a invoca vreun motiv anume si fara a se aplica penalitati din partea firmei noastre.

Returnarea produselor se supune ordonantei nr. 130 din 31.09.2000 aprobata si completata prin legea nr. 51 din 21.01.2003 privind regimul contractelor la distanta. 

Inainte de a returna produsul, va rugam sa ne contactati la adresa de e-mail contact@spiritshop.ro si sa mentionati numarul comenzii pentru care doriti sa faceti retur.

In 10 zile lucratoare vom returna contravaloarea coletului intr-un cont bancar, furnizat de dumneavoastra. Nu returnam bani prin mandat postal sau alte cai.

Transportul coletului va fi suportat de catre client, tur-retur sau in cazul schimburilor. Daca greseala este a noastra, produs deteriorat sau alte probleme, transportul va fi suportat de catre firma noastra. Fiecare caz va fi tratat individual si se va actiona in consecinta.

 Nu trimiteti coletul ramburs, deoarece nu va fi ridicat si se va intoarce la dvs.! Coletul va fi trimis prin aceeasi metoda prin care a fost livrat.

Produsele returnate trebuie sa fie in perfecta stare si in ambalajul original (saculet, cutiuta, punga), inclusiv toate actele si factura regasite in colet.  Dupa verificarea produselor vom face transferul bancar in maxim 10 zile lucratoare, in contul furnizat de dvs., fara sa fiti nevoit sa oferiti explicatii.

 Legislatia romaneasca prevede urmatoarele: "consumatorul are dreptul de a denunta unilateral contractul la distanta, in termen de 15 zile lucratoare, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv. Singurele costuri care pot cadea in sarcina consumatorului sunt cheltuielile directe de returnare a produselor".

SOLUTIONAREA LITIGIILOR

Spiritshop.ro va incerca sa rezolve orice problema pe cale amiabila, in 15 zile lucratoare de la notificarea in scris a clientului. Daca acest lucru nu este posibil, competenta revine in sarcina instantelor de judecata din Romania.

 

DECLINAREA RESPONSABILITATII

Spiritshop.ro nu isi asuma raspunderea pentru eventualele greseli de tiparire si afisare. Vom incerca sa solutionam problema cat mai repede cu putinta.

Spiritshop.ro nu isi asuma responsabilitatea pentru eventuala nefunctionare a site-ului.

Nu ne asumam raspunderea pentru coletele deteriorate sau pierdute din pricina firmei de curierat si nici pentru eventualele intarzieri ale acestora.

arrow_upward